06 oktober 2014

Skåp och bilsäten

Idag hälsade jag på Husmor Anna som bor i ett underbart hemtrevligt hus och satsar på en ekologisk livsstil, tyvärr glömde jag kameran hemma men kika in på hennes blogg för inspiration. Hon tipsade mig om ett hus som skall säljas och uthus som skall tömmas så jag köpte en hel del saker på hemvägen. Det blev grejer till butiken som ännu är i bilen men sakerna på bilden följde med hem till oss. Vackra fönster att bygga skåpdörrar av, skåp till Lisas hörna, korgen med sin blåa färg passar i vår hall och stolen var gratis.


Till pojkarnas rum köpte jag de här gamla bilsätena. Speglar, penslar och skyltar tycks jag aldrig få nog av. Hyllan, som skall få ny färg, tänker jag också att kommer att passa fint i ett barnrum.

5 kommentarer:

Koti1898 sa...

Häftiga saker du har hittat!

Husmor Anna sa...

Oj va HÄRLIGA grejer. Fast jag var och rotade på samma uthus såg jag inte bilspeglarna, hyllan, träskålarne och skylten. (visserligen hade jag två vilda barn med mig vid som inte gjorde det lättare att fokusera). Du har nog en förmåga att se användnings områden i allt Aja. Tack för komplimangen om vårt hus och länken till bloggen :).

Anonym sa...

Ååh, så läckra grejer till era barn! Originellt o häftigt - få förunnat.

Anonym sa...

fina grejer var finns sådant att köpa

Min lantliga dröm sa...

Guuud, va den blå korgen var fin!! Den skulle passa så bra i mitt vardagsrum som går precis i den färgen. Med ved eller fina filtar i :) Mumma för ögonen :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP